BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 8, 2011

bukan siapa2

aku bukan seperti engkau sangkakan
pura2 di dalam berjuang.. 
aku tak pandai menyulam rahsia
juga tak pandai bermadah pujangga
jika ada benci di hati
katakanlah padaku
relakan ku trima walau kutukan
asalkan akidah terjaga

** hanya lirik lagu

aku bukan siapa2
aku jua bukan pura2
rasa yang hadir tika ini buat aku keliru
sama ada ia permainan, hanya sandaran @ ianya tulen
tetapi sesuatu yang p[asti ia buat aku tersenyum
buat aku sentiasa resah bila kamu tiada
buat aku gelisah bila kau tidak ketawa
aku hanya selindungkan kegusaran di hati dengan senipis senyuman
sedangkan dalam hati hanya Tuhan yang tahu
apakah ini.......?
kamu perlu yakinkan aku
bagaimana atau bila aku tak tahu
kerna kamu juga tak tahu nota ini buatmu XD

0 comments: