BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 25, 2009

Aku Remaja

Aku remaja
Cuma ingin tersenyum waktu bersedih
Ingin ketawa ketika duka
Ingin bahagia ketika hati terluka

Aku remaja
Punya rasa cinta untuk dia
Punya rasa rindu yang nyata
Cuma dia

Aku remaja
Zahirnya aku benci semua ini
Semakin aku simpul tali kebencian
Semakin itu rasa sayang mencengkam hati

Aku remaja
Yang air mata sentiasa menemani
Jiwa ku terseksa tatkala dia kecewa
Sungguh, amarah hanya ku zahirkan
Rasa cinta yg menbara aku pendamkan
Kerna aku tahu siapa aku

Aku remaja
Yang jiwanya ingin memberontak
Aku jualah yang sering membuat dia terluka
Secara sengaja atau tidak
Ia takkan merubah apa-apa

Aku remaja
Yang terlupa dia ku cinta
Dia ku sayang

Dan aku remaja
Yang sedar
Antara aku dan dia ada tembok besar yang menghalang
Walau tercarik hati dia dengan sikap ku
Percayalah hati ini lebih merasakannya
Kerna...
Aku juga remaja..

0 comments: