BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 14, 2009

2 dlm satu

aku bru sampai kt rumah setelah sehari suntuk dikedai. aku keletihan. walaupun begitu aku tetap seronok. esok kedai akan dibuka sepenuhnya. aku seronok dapat membantu tp dlm keseronokan aku, terselit luka yg berdarah. yg membuatkan aku rsa x skit aty dan yg pling aku x ska aku rsa apa yg aku buat selama dua minggu ni sia2. walaumcmmna pun aku minta maaf dan berterima kasih pda mereka yg memahami.

kdang2 kita anggap bnda tu biasa tp org yg menerima mungkin x sama pemikiran cm kita. tul x?

dan sebbkan rsa itu dua hari lpas aku buat keputusan untuk tdak truskan hri2 biasa aku dkedai kerna skt aty. tp aku dtg juga disbbkan mereka. kdang riak muka ku jelas kelihatan. seperti biasa aku memberi alsan penat. aku x minta untuk dihargai. cuma yg aku minta jgn sktkn aty aku. esk ari pembukaan kedai. tp aku da tawar aty.

juz ingat satu bnda. x semua apa yg kita buat org buleh trima..

0 comments: