BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 18, 2009

sukar

bg yang memahami akan tahu betapa sukarnya aku melepaskan dia pergi. namun kenangan terakhir tetap ada. alhamdulillah peluang masih ada pada ku. aku x smpai aty nk antar dia pergi. jd aku xkn pegi esk..
biarlah dia pergi tanpa lambaian aku. kerna aku juga x sanggup melihat lambaiannya. Ya Allah aku mohon pada Mu. kuatkanlah ikatan ini.. berilah kesempatan pada aku tuk gembira brsamanya walaupun dia tak tahu tntang itu. huhu.. lg beberapa jam.. waktu itu pasti tba. msa akan berlalu begitu pntas. sbrlah hati.. dia akan pulang selepas ini. jgn kau tangisi pemergiannya yang sementara ini. kerna hari esk, berdoalah ia hari tuk kita bersamanya. selama ni kau begitu setia menunggunya dan kini kita semakin pasti tntangnya. jd bertahanlah sehingga ia jd nyata. jgn berhenti berdoa.. lpas ni walau dia bkn milik aku tp syg ini miliknya. terima kasih tuk segalanya. aku bersyukur padamu Ya Allah. mengenalinya adalah anugerah yg x ternilai..

0 comments: