BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 3, 2009

nota buat kamu

aku layangkan nota ini buat kamu
dengan harapan kamu mengerti maksudku
aku bukanlah sengaja menulisnya untuk menggores hatimu
tidak!
aku terpaksa berbuat begini untuk aku melepaskan rsa sakit menangggng rindu yang dalam
rsa syg yg membuak
rsa kasih yg melimpah
semuanya hanya padamu


nota ini juga ku layang untuk meluahkan betapa selama ini aku memendam perasaan
melihat kamu dengan dia
tdak pernah terlintas dihati ku untuk melenyap ikatan persahabatan ini
rsa syg ini wujud bla aku mengenal hati mu
sygnya aku begitu takut untuk meluahkannya waktu itu


masa yg dtg akan menjarakkan kita selepas ini
laluan kita akan berbeza
aku memberanikan diri menulis nota ini buat kamu
andai selepas ini tiada lagi 'sweet bezfriend' makna tiada lagi aku dlm hidupmu
andai kata selepas kmu membca nota ini,
crilah aku jka kmu menerti maksudku
crilah aku jika kita msih ;sweet bezfriend'
jika tidak
campaklah nota ini dan menyepilah
aku akan mengerti dengan senyuman
terima kasih untuk segalanya
maafkan jua untuk segalanya

nota teakhir buat kamu

0 comments: