BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 17, 2009

kedatangan yg mengejutkan


hehehhe

pg td, syahril, pern, ngan man mai kat Al-Hidayah.. hehe tme tu aku terkejut gak..
tgh kami sembang kat Syifa, fatin mai join.. semuanya geng plkn kecuali aku.. hahaha yg bestnya aku blnja pern aiskrim.. pern blanja aku ayaq kat Syifa.. kalau nk kira, aku x blanja dia pun n dia pun x blanja aku... hehe pning kn?
bab harga ayaq tu ngan aiskrim tu sama cuma tempat beli ja len2.. hahaha.... aku x nafikan aku akan rindu kat kwan aku tga orang ni.. msing2 ada peranan dlm idup aku.. sama ada depa tiga org sedar atau x, mereka kwan yang terbaik... walaupun kenyataannya aku bkn siapa2..
papapown tga2 org ni td da jumpa ayh aku.. hehehe lwak gila tgk muka depa.. dapat jumpa syahril, pern ngan azman btul2 menceriakan hari aku.. hahaha... aku soang ja taw cmna depa ni menceriakan aku...
yg pling pnting aku da jumpa depa.. walaupun sebelum tu aku tekad nk gtaw salah soang dr depa tentang tuttttt tp aku tersedar.. sanggupkah aku lupakan persahabatan ini dan melangkah malangkau perhubungan ini.. sedangkan ia terlalu mahal dan bererti buat aku... dan aku lupakan aja niat aku.. biarlah aku pelihara persahabtan ini selagi aku terdya... kerna antara kekasih dan sahabat, sahabatlah yg pling setia.. mcm yg slalu diktakan kmi sweet fren 4eva...
aku bersyukur dpt kenal dgn depa.. ya mereka adalah 'hadiah' yg x ternilai bg aku.. tak boleh dgnti dgn apa pown. itu pasti... samalah mcm shbat aku yg lain...

0 comments: