BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 29, 2009

tiba-tiba

petang semlm tba2 akuteringat sepupu ku. ya suda lama aku x bersemuka dgnnya semenjak kami berdua mengambil spm. aku masih ingat dia pernah kata. dia akan ke sini setelah tamat spm. sekarang, kata tinggal kata. diatiada di sini sekarang. dgr khabar dia sedang berkerja sekarang. bguslah. kurang2nya masa terisi dan dia bukan dia yg dulu lagi. alhamdulillah cahaya telah datang dalamhidupnya. mungkin sudah sampai masanya untuk aku tutup kisah lalunya yang ku ingat. dia bukan lagi dia yg dulu. aku bersyukur pada Mu Tuhan. walaupun kami tidakaah serapat mna, aku tetap mengambil tahu psal dia. kerna ada sesuatu yg membuatkan akutertarik dgn kisahhidupnya. aku yakin ada yg lbh cepat memintas jalan ku. tp aku ttp dgn asa ku. aku tahu dia kini. pada sepupu ku, kau tetap berada dlm doa ku. semoga berjaya.
:D:D:D

0 comments: