BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 3, 2009

aku kembali!!!




no what?!




im back. it real. it me!!!
lihatlah perbezaan ini.. aku semakin tembam seperti aku yang dulu.
alhamdulillah aku senang dengan perubahan ini dan membuatkan yg lain turut bergembira.
alhamdulillah Ya Allah. Kau berikan lagi kesempatan untuk ku merasai nikmat ini. aku turut berterima kasih pada org2 yg selalu berada disamping ku memberi semangat untuk aku teruskan jua dan ikhlas dlm apa jua aku lakukan. Tuhan itu Maha Adil. disaat aku hampir tersungkur, disaat aku lemah mengharungi dugaan ini, semuanya selesai dgn tenang. walapun is seperti sekelip mata. walaupun saat itu hati ini memberontak untuk meluahkan semuanya. walaupun saat itu kesabaran telah mencapai senipis kulit bwang, aku redha waktu itu.
peluang aku berada di suatu tempat yg aku ingin pergi tercapai. disitulah aku mendapat ketenangan. walaupun beberapa jam cuma aku disana, ia seperti aku mendapat satu sinaran baru, satu cahaya baru untuk aku. aku berterima kasih pada mereka.
kini, aku kembali menjadi aku. aku gembira dgnnya. :p

3 comments:

Radinton Malau (Admin) said...

Tetap semangat And Terus maju menghadapi hidup yang lebih baru

Radinton Malau (Admin) said...

Tetap semangat and Jalanilah your life dengan kebahagian ..key

Nadiah said...

thanks binis said