BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 9, 2011

mereka berkata tentang kenduri kahwin

hahahah kahwin? lekkkkkkkkkkkk luuuuuuu aku diploma pun tak habis lagi.. tapi skang ne beratur majlis kenduri kahwin sepupu sepapat aku.. da beso da hehehe 11 december nanti akan diakan majlis kenduri kahwin sepupu aku kat KL. mintak2 aku tak de hal lah tyme tu tp cm bese aku ponteng kelas 2 hari. tak tahulah org lain kan? ok stop

sejak2 aku nengok majlis petunangan n perkahwinan sepupu sepapat aku ni aku dapat idea yang bernas. kalau dulu aku ngan membe baik kamcing habis aku ne nak wat kenduri drive thru but skang aku tukar. kalau nabil wat kenduri kahwin ala wonderland aku punya nanti la kan biasa je.

akan tetapi aku gtaw plan aku bez..aku cakap ngan ayh aku " ayah, nadiah kahwin sok, kita wat simple ja pagi tu bertunang dalam kul 10 nikah pastu wat kenduri kahwin terus.." meletop dak.. kan jimat tu.. kenduri tu kenduri belah aku la. aku rasa sempat ja. sbb yg nk duduk kat majlis bertunang ngan bernikah tu family terdekat ja./. yg lain g la tunggu kat dewan nu ha... so hantaran sekali. bajet a=pun sekali. tak payah nak dibuat byk2 kali. semuanya habis dalam 1 hari.. penat pun tak sangatlah. karang bertunang pastu nam bulan nikah tunggu seminggu kenduri plak.. haaa kan 3 kali letih da tu.. so ngan aku kita sekali harung ja kih3..

berangan plak aku ni kan.. da la study x habis g calon pun x dak.. but lekkkk luuuuuuuu.. kita kena ada perancangan kan? hehehheheheeh

0 comments: