BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 8, 2011

teddy bear

suboh td kak masuk bilik nk tidur skali.. panas bilik dia katanya lah. aku pun  bagilah memandangkan aku taw air cond bilik dia rusak. nk jadi hal satu blakang aku sakit n sakit pewot serentak. so aku xmo la bilik aku sejuk sesangat. tp aku still no hal sbb ada selimut tebal aku neh sebagai penyelamat. so setel.

yg x leh blahnya dengn muka ngantuk dia tu dia bleh plak ckp cmni "cmna nak tdoq ne? aku pun slumber badak la tanya "awat" aku masuk lik lam bilik aku.. lorh ini ghupanya.. benda bleh setel babe so aku. setel. patutlah kak aku tanya mcm mana dia nak tidur. aku ne atas katil saja memang tebiat banyak bantal. aku 1 bantal besar yang pat segi tu. 2 bantal biasa n 2 bantal pat segi kecik dan laz skali 1 teddy bear yang besar. sebesar aku la gamaknya hehehe..

pastu nk taw apa aku? slalu nya kalau pemalas aku ni pun  aku bling ja bantai2 aku ni msuk almari.. ne da aku ngan mengantuknya aku port bntal aku yg besar tu bg mengedur skit kat kepala kati then aku susun 1 bantal biasa aku tu. nak bg blakang aku x sakit, aku port plak teddy bear aku yg tu betul2 atas bantal biasa aku td tu. satu bantal kecik aku aku letak bg btul2 kena pinggang blakang n 1 lg bantal biasa aku lapik bawah betis.. n laz but not least 1 bntal kecik aku tu aku wat tekan perut yg skit

conclusion dia. msalah aku setel masalah kak aku pun leh setel gak heheh senangkan. pg ne aku bgn, alhamdulillah sakit aku da hilang sikit.. so trimas teddy bear n bantai2 ku

0 comments: