BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 4, 2011

org lain x penah tahu cmna aku study melainkan org yg rapat ngan aku... blik dr exam law rtu, aku resah sbb aku sedar aku tak punya byk msa lagi utk study paper pad 310 utk paper keesokkannya.. aku cuak, aku tkt.. bila aku bukak ja laci no 1 mira da tegur... tkut aku amik nescafe lagi lah tu.. aku da janji ngan dia yg aku akan amik nescafe waktu pagi ja,.. kesan nescafe kat aku mnjadi jadi tyme exam.. so mira la yg jd doktor penasihat aku kat bilik.. kalau aku msak ja ayaq.. soalan 1st yg akan ditanya.."ko nk wat nescafe ke Nad" padahal aku msak nk wat meggi... hahha inilah kawan aku dunia akhirat....


rasanya tak dak sapa yg dlm bilik taw, ptg tu aku menangis study pad 310/.. bila dri sndri tahu yg ada tendency nk repeat.. boleh rsa cmna cemasnya tggu detik nak jawab..


0 comments: