BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 16, 2011

alhamdulillah... result degree kak da kuar.. dia lulus semua tanpa repeat paper.. rsa cm nk gugur jantung aku td bila tba2 tgh syok2 main lappy ttba terdgr jeritan kak yg kejutkan mak dgn muka nk nangis.. aku ingat dia sakit, so aku pun get ready la nk do sumthing.. rupanya kejutkan mak, sbb nk gtaw result dia lulus semua dgn cgpa 2.83.. nasib baik lappy aku dlm keadaan elok setelah ditolak ke tepi...

2.83? hrmmm membanggakan aku.. segenap ruang dri aku aku rsa bangga. susah tuk dia dapatkan begitu.. she's struggle! so am i. tapi ada sebesar zarah rsa sedih dihati.. kak mulakan semnya dgn cgpa tggi 2.83.. sedangkan aku dlu 2.24. dan sekarang pun aku masih blom mmpu tuk kecapi jumlah itu walaupun ianya makin meningkat.. aku bersyukur kerna rezeki msih menyebelahi aku.. trasa dri ku ini terlalu dungu tuk kecapi kejayaan sedangkan aku berusaha sekuat mungkin... sama seperti mereka. tapi rezeki mungkin x sepenuhnya berpihak padaku.. walaupun cgpa semakin meningkat ia x segempak mana. :( tapi itu x melunturkan semangat aku tuk teruskan usaha

im still fighting! yes! i will until my laz blood

0 comments: