BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 19, 2011

masa dan keadaan

beberapa hari ni masa dan keadaan bagaikan memberi aku tekanan. tekanannya x lkah sekuat mna cuma ia agk mengganggu gugat aku.. biasalah slalunya masa aku x sma dgn msa org bekerja... esok adalah quiz pertama aku dalam statistik.. yes stat!!!! iaitu matematik!!!

kalau dulu!!!! aiceh kalau dlku tyme spm boleh la aku nak kata aku terer math mode.. tapi bila masuk u, aku terkejut... gila ko tyme sem satu aku repeat business math.. tyme tu aku rsa depressed sgt... bkn rsa nk nanes da mmg aku nanes da pun... so tuk sem 4 ne.. aku xmo la banana fruit twice hahaha btl ka peribahasa tu? aku da tak sanggup nak repeat paper.. ckuplah dlu skali sebagai peringatan terakhir buatku. kerna nak grade ikut tyme.. insyallah... skang pun masa aku da x byk pada muvee da x byk pada fb yg byk sal tdoq mmg byk \... sgt byk.. klu org dtg blik aku pun org mestey ckp 'tdo je keje minah ne' sbb tu aku ckp msa keje aku x sma ngan org... aku lg suka keje kul 12 mlm ke atas.. x bising xdak org kacau suusana nyaman.. x srabut pala otak aku..

setiap org ada cara masing2 kan...aku tak tahu nk klafisikasikan ini sebagai apa.. setgh org kita tahu mmg anugerah tuhan bg diorang genius abis aku yg usaha ne kdg2 aku da push sehabis mungkin tapi hasilnya x byk beza walaupun membuahkan hasil adakah rezeki aku xdak? aku tingin nak jd pandai cm diorang.. at least kalau x dekan pun.. aku tingin nak merasa 3.0 pointer... huhuhu setiap kali aku mengingat 3.0 ne la aku push diri aku sehabis mungkin dgn cara paling terbaik.. org kata work smart bkn study hard tapi aku, 22 jalan seiring... da la aku nk study.. stakat ini dlu entry aku kali ne :D

0 comments: