BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 8, 2011

tetiba mlm ni aku rindukan roomates aku kat kolej skang... amilia mira ngan kanak-kanak baru nurul hahaha. rindu aku ngan korang taw x... kadang2 aku sndiri rsa mcm da bertahun kenal korang. walaupunj nurul bru beberapa bulan sebilik ngan aku kat asrama tapi dia ni pandai bawak diri. jenis slumber cam aku gak.. elok la tu satu bilik, pala otak pat2 bengong gila-gila. penah satu mlm tu aku x lih tdoq tapi aku nak sgt tdoq... ttba nurul skolahkan aku cara2 nak tdoq.. hampeh toi dak neh hahaha tapi aku tdoq gak menggunakan cara dia yg nk amik mood tdoq tu... tapi pas tu aku terjaga blik psai panaih koi 230 pg laz kali aku amik keputusan tuk wat2 rajin dgn cri maklumat sgala alam tuk presentation termsuk iron bju... yg lawaknya ada plak minah dua org ne berkung fu mlm2 da la aku ne penakut.. gedix toi! takut aku bila 22 depa ni mengingau. nsb baik x tercampak iron kat tgn aku.. ish3... cian kat aku semlm.. 2 kali terkejut aku ngan telah 3 rummates aku ne.. akibatnya kul 430 bru aku tdoq... bez tul roommate cm korang ne XD

0 comments: