BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 5, 2011

menunggumu

menunggumu

tak ku peduli masa yang terpaksa aku lewati untguk memiliki mu
bagi ku
kamu hanya satu
tiada ke dua mahupun ketiga
ku akui
masa yang berlalu antara kita tak sekali pun aku buat kau gembira
maafkan aku
tuk buat kau bahagia tapi kau terpaksa menderita
kasih ketahuilah aku menunggumu

dia...
insan yang sering cuba tuk menghalang kasih antara kita
sekuat kasih itu juga yang merapatkan kita
tapi tuk kali ini
tuk membuat kau bahagia aku lepaskan kau pergi
walau hati ini menangis dan terus menangis tuk melihat kau pergi dari sisi ku
biarlah begitu agar kau tak lagi menderita kerna ku
itu lagi membuat aku menangis
tak sanggup aku melihat wajahmu tanpa senyuman
tak rela aku melewati hari2 ku tanpa senda ketawa dr mu
x sesekali aku rela...
maafkan aku
cara untuk meninggalkan mu hanya satu
membuat kamu terluka
hanya itu yg terbaik buatmu
aku lepaskan kau pergi
tuk mencari kebahagiaan yg baru
yg lebih dari aku pernah beri cinta ku untukmu

kasihku
ku rela menunggu cinta dari mu
biarpun pada kelahiran akan dtg
XD

0 comments: