BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 15, 2011

sem 4 sudeh

sem kali ni dan msuk week 3 pun tyme aku tulis entry ne... okay sem kali ne nmpak cam tenang dan damai.. doa kami akhirnya termakbul apabila hari kamis tak dak klaz.. hurayyyyyyyyyy! tapi bukan tu sebenaqnya aku nak cita hahahaha

sem ni aku dapat lecturer2 yg boleh dikatakan sporting. mcm x sedaq klaz berlalu cmtu ja.. cuma klaz stat ja yg lecturer comment kata kami semua x agresif... diam ja... klaz law plak cm besa kebanyakan dr kami akan ngantuk bila klaz law.. happy gak la msuk klaz law tu..

tapi dalam kami happy dalam kami leks2 cmni sebenaqnya byk menuntut kami mengejar masa. bkn kamilah.. bg aku ja... semua terkejar kejar. aku x mo kalut dikemudian hari.. biaq la org nk kata apa pun kat aku. jnji keja aku siap :D

0 comments: