BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 9, 2011

kita sering bertengkaq...
dan aku paling tak suka kalau kau mengajuk mimik muka aku
heee
kamu juga sering membuat aku menjadi geram
dgn tingkah mu yg seperti keanak-anakan
ketawa pun membahagiakan aku
walaupun kamu asyik mengenakanku

kamu yg bernama cinta
susah kuy menjadi senang ketika bersama mu
ianya seakan magik
tahulah kamu
kita x sekepala
tiba-tiba hati mengatakan cinta
tapi aku terlalu bodoh
kerna ego
aku tak lafazkan cinta
kerna mereka memaksa
aku terpaksa diam seribu bahasa

cinta,
melihat kamoo bersamanya buat hatiku terluka
melihat kamu berduka adalah satu kelemahan ku
sewaktu dahulu melihat kau lemas
tapi bkn kudrat ku membntu mu
membuatkan aku menjadi selemah lemah insan
maafkan aku kerna tak perjuangkan cinta kita


suatu hari nanti
akan ku pastikan ku rebut kembali cinta mu
akan ku pastikan cinta kita cinta teragung
bersabarlah.............

0 comments: