BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 5, 2011

maafkan aku mencintai mu

kasih
kasih antara kita yang terjalin
begitu banyak dugaan serta rintangannya
tapi itu semua tak pernah tuk buatkan aku goyah atau cinta ku rapuh pada mu
tidak sesekali aku bertanyakan
kenapa badai yg melanda ini terlalku kuat getarannya
kerna aku percaya disebalik badai ini
kasih kita tersimpul rapi
begitu setulus cinta ku pada mu
biar aku menangis
biar aku merintis
asalkan ada kamu di sisiku
asalkan hari hari dapat ku lewati bersama mu

dia...
yang dtg tanpa ku duga
yang hadir tanpa ku pinta
menduga tanpa kita sedar
tapi mengapa baru kini kita goyah tuk menghadapinya
mengapa kau dengan senang melepaskan aku pergi
itu pun dgn cara yang amat kejam
kau tggalkan aku kernanya
aku menangis derita kau pergi bersama dia
aku menangis menderita merinduimu
kalau inilah yg kamu fikir tuk buat aku bahagia,
kamu silap!
kamu salah!
semakin jauh aku dari mu itu lah derita ku
mengapa sesenang ini kasih
dugaan yg dtg selama ini dapat kita atasi kenapa tidak sekarang

maafkan aku mencintai mu
maafkan aku tak membahagiakanmu
jika diberikan kesempatan bertemu sekali lagi
ku harapkan masa tu
kita sedar
antara kita, jika tiada satu
tiadalah keduanya
kerna kita adalah satu

0 comments: